L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, i el regidor d'Esports, Jordi Serracanta, han rebut aquest dilluns al vespre, al saló de sessions de l'Ajuntament de Manresa, l'equip de bàsquet Cadet A del Club de Bàsquet 2015 i l'han felicitat per l'obtenció del 3r lloc al Campionat de Catalunya i el 8è al Campionat d'Espanya.
La delegació de l'equip manresà estava formada pel president del club, Sebastià Catllà, els entrenadors Jordi Serra i Nil Duarte, els ajudants Jordi Fornells i Eduard Subirana, els preparadors físics Josep Serentill i Albert Duocastella i el fisioterapeuta Manel Herrera. A més dels jugadors; Jan Osul, Gerard Gutiérrez, Pau Treviño, Jordi de la Rosa, Marc Peñarroya, Víctor Pagès, Edgar Medina, Toni Naspler, Albert Planell, Alfons Arco, Xavier Magem i Ignasi Juncadella.
El president del club ha rebut una placa commemorativa de mans de l'alcalde, que també ha lliurat un obsequi als jugadors i al cos tècnic. Al seu torn, els membres del club han regalat a l'alcalde una samarreta de l'equip, signada per tots els jugadors.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
04 de juny de 2018 a
les 20:00
Actualitzat el
04 de juny de 2018 a les
20:04
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
