El Petropintó ASFE ha aconseguit una important victòria en el primer partit de l'any, aquest dissabte contra el Catalunya Telecom GEiEG B, 52-49, que li serveix per intentar sortir de les posicions de descens en què havia caigut en les darreres jornades.
Les de Sant Fruitós han començat molt desencertades contra un dels equips que lluita per ser a les posicions capdavanteres de la taula i han arribat al descans amb un marcador de 22-30. El tercer quart ha estat decisiu per a les bagenques, que han sobrepassat a les gironines, que només han anotat dos punts, i han encarat la fase decisiva per sobre en el marcador, 35-32.
En els darrers deu minuts, l'ASFE ha mantingut la calma i ha sabut administrar el marcador per endur-se una important victòria per 52-49.
Alba Muns ha estat la màxima anotadora local amb 17 punts. Les santfruitosenques se situen amb un balanç de 4 victòries i 8 derrotes, lluny de la salvació encara. El proper dissabte a les 6 de la tarda jugaran a la pista del Safa Claror.
[noticia]113233[/noticia]
[noticia]113237[/noticia]
[noticia]113224[/noticia]
[noticia]113225[/noticia]
[noticia]113238[/noticia]
[naciomanresa]
L'ASFE aconsegueix un important triomf contra el GEiEG B (52-49)
Les santfruitosenques s'han refet d'un mal inici de partit davant d'un rival complicat
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de gener de 2024 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa repetirà presència a l'Eurocup
-
Esports
El Kids&Us Manresa oficialitza la marxa de Gustav Knudsen
-
Esports
El Mundialet tornarà al Congost el 20 de juny i s'allargarà fins al 25 de juliol
-
Esports
Matheus Teixeira continuarà al CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
