L'ASFE es refà a la segona meitat i derrota el Vedruna Gràcia (51-34)

Els dos equips, amb mancances en atac, han arribat al descans amb un escàs 18-18

Publicat el 10 de març de 2024 a les 14:53
El Petropintó ASFE manté la dinàmica positiva de resultats i aquest diumenge ha sumat una nova victòria al seu casiller davant l'Squadra Pizza Vedruna Gràcia, per 51-34. Les de Sant Fruitós s'han anotat el triomf gràcies a que en el tercer quart han sabut trencar la tònica de baixes puntuacions dels dos equips.

Santfruitosenques i gracienques han competit en desencerts durant la primera meitat. El primer quart ha deixat un escàs parcial de 9-11, que als segons deu minuts no ha millorat fins arribar al descans amb un gairebé ridícul 18-18.

Tornant dels vestidors, les locals han afinat la punteria i han aconseguit un parcial definitiu que ha deixat el marcador en 37-24. Els darrers deu minuts han confirmat la victòria de les de Sant Fruitós amb el 51-34 definitiu, el seu tercer triomf consecutiu.

Alba Muns ha estat la màxima anotadora bagenca amb 14 punts. El proper diumenge a les 7 de la tarda, l'ASFE visitarà la pista de l'Espanyol.
 
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]