El Petropintó ASFE manté la dinàmica positiva de resultats i aquest diumenge ha sumat una nova victòria al seu casiller davant l'Squadra Pizza Vedruna Gràcia, per 51-34. Les de Sant Fruitós s'han anotat el triomf gràcies a que en el tercer quart han sabut trencar la tònica de baixes puntuacions dels dos equips.
Santfruitosenques i gracienques han competit en desencerts durant la primera meitat. El primer quart ha deixat un escàs parcial de 9-11, que als segons deu minuts no ha millorat fins arribar al descans amb un gairebé ridícul 18-18.
Tornant dels vestidors, les locals han afinat la punteria i han aconseguit un parcial definitiu que ha deixat el marcador en 37-24. Els darrers deu minuts han confirmat la victòria de les de Sant Fruitós amb el 51-34 definitiu, el seu tercer triomf consecutiu.
Alba Muns ha estat la màxima anotadora bagenca amb 14 punts. El proper diumenge a les 7 de la tarda, l'ASFE visitarà la pista de l'Espanyol.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
L'ASFE es refà a la segona meitat i derrota el Vedruna Gràcia (51-34)
Els dos equips, amb mancances en atac, han arribat al descans amb un escàs 18-18
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de març de 2024 a les 14:53
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)