El miracle no s'ha produït. Dels quatre resultats que necessitava l'Assignia Manresa per ser a la Copa del Rei no se n'ha produït cap. El València Bàsquet ha perdut a Badalona per només vuit punts quan se'n necessitaven trenta-quatre. EL CAI també ha cedit al Palau Blaugrana de tres quan en calien dotze. Fuenlabra i Lagun Aro havien de caure davant Blancos de Rueda i UCAM Múrcia respectivament sense importar la renda però han acabat guanyant. Precisament, madrilenys i donostiarres, tot i no ser els equips amb més opcions, han estat els dos equips que s'han classificat.
En definitiva, el matí de televisió i calculadora no ha tingut al final desitjat al Nou Congost tot i una primera volta de notable.
L'Assignia Manresa no serà a la Copa del Rei
Cap dels quatre resultats que necessitaven els bagencs no s'ha preoduït
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2012 a
les 16:05
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
