L'Assignia no va poder vèncer a la primera volta. Foto: J. Alberch
La darrera victòria fa només dos dies contra el Meridiano Alacant ha de donar tranquil·litat a un Assignia Manresa que s'ha allunyat un xic més de la zona de descens. Jaume Ponsarnau no va voler fer càlculs de les victòries que caldran per mantenir-se a l'ACB després de derrotar el conjunt alacantí però atenent els rivals que manquen a Assignia Manresa i Menorca Bàsquet el llindar de la salvació es podria situar en onze partits guanyats. Els manresans jugaran sense pressió a un Martín Carpena on poden aparèixer els nervis si el partit es complica per a l'Unicaja. Els malagenys són onzens a la classificació amb onze victòries i dotze derrotes, a dos triomfs del play-off. Aquesta situació pot ser una arma de doble tall que pot esperonar els locals però que també els pot crear ansietat. Aquesta possible ansietat és un dels factors que ha d'intentar aprofitar l'Assignia Manresa. Quedar-se fora del play-off seria un petit drama a Màlaga, malgrat que l'Unicaja tingui assegurat el bitllet per a l'Eurolliga "per decret". Haurà de fer un replantejament la màxima competició europea?
Malgrat tot, jugar a Màlaga és sempre complicat i els pronòstics són favorables a l'Unicaja. L'Assignia Manresa viatjarà amb tota la plantilla a disposició de Jaume Ponsarnau. Caldrà veure quin és l'estat d'un Uros Slokar que va patir un fort dolor a l'espatlla davant el Meridiano Alacant. Pot ser una bona oportunitat per donar minuts a Alfons Alzamora perquè el mallorquí torni a la dinàmica de la competició. La presència d'Alzamora pot ser molt important en la rotació interior en aquest tram final de temporada, tant si arriba un reforç interior com si no acaba venint ningú.
Chus Mateo és el tècnic que va substituir Aíto García Reneses al capdavant d'Unicaja Mateo disposa d'una plantilla plena de qualitat i capacitada per aconseguir una classificació millor que l'actual. El timó de l'equip el porten el nord-americà, ex del Montepaschi Siena, Terrel McIntyre i el ‘bulgar' Roderick Blakney. Tots dos s'han mostrat irregulars al Martín Carpena però el seu nivell és indiscutible. El joc exterior compta amb un autèntic arsenal. Berni Rodríguez es va lesionar contra el Panathinaikos a l'Eurolliga i és dubte. Però Chus Mateo disposa d'homes com Tripkovic, Saúl Blanco i Gerald Fitch. De tots ells, Fitch ha estat el darrer a arribar però qui millor mitjana anotadora acredita. Sense oblidar-nos de Carlos Jiménez, jugador que sempre suma en tots els aspectes del joc i que qualsevol entrenador voldria al seu equip. El joc interior el formen Archibald, Freeland, Sinanovic i el ‘nostre' Guille Rubio. L'anglès Freeland es troba en un gran moment de forma i Sinanovic (2,20 metres) s'està convertint en autèntica revelació. Per la seva part, Guille Rubio no disposa de massa confiança.
L'Unicaja de Màlaga – Assignia Manresa es podrà seguir a través de la transmissió que farà Ràdio Manresa.
L'Assignia visita un Unicaja que no viu el seu millor any
Esports
Malgrat tot, jugar a Màlaga és sempre complicat i els pronòstics són favorables a l'Unicaja
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat Els promotors de la planta de biometà de Sant Mateu creen una comissió tècnica amb el territori Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Manresa admet que part del paper recollit no arriba a la planta de reciclatge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
Publicat el
08 de març de 2011 a
les 19:34
Et pot interessar
-
Esports
Lluís Riera s'incorpora al cos tècnic de Diego Ocampo
-
Esports
Louis Olinde tampoc no segueix al Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
