El passat 2012 es va obrir, a Manresa, un dels gimnassos més ben equipats de la ciutat que, a més, compartia instal·lacions amb la que va esdevenir la segona biblioteca municipal de la capital del Bages. A banda d'aquests dos serveis, aquest espai -l'Ateneu Les Bases- gaudeix d'un centre cívic on s'hi desenvolupen diverses activitats ciutadanes (i on també hi ha un espai per a gent gran), i de l'anomenat Espai Pavelló, un poliesportiu on equips de diversos esports (vòlei, handbol, tennis, futbol sala i tennis) l'utilitzen per entrenar.
Sembla que faci una eternitat que aquest complex existeix, però de fet només fa 4 anys. És per això que amb la voluntat de poder celebrar aquest aniversari amb totes les persones que en formen part, des de l'equip directiu s'ha organitzat una jornada d'activitats que començarà el dimecres 1 de juny i s'allargarà fins el diumenge dia 5.
Entre les propostes s'hi troben classes de fitness especials que es duran a terme al gimnàs, i una activitat pels més petits de casa que tindrà lloc a l'espai infantil de l'Ateneu el dimecres a dos quarts de sis de la tarda i que girarà entorn de l'escriptor Rohal Dahl.
Per acabar la setmana, el divendres dia 3, es muntarà un sopar al restaurant Onteneu (que forma part, també, de les instal·lacions del complex), les places del qual s'hauran de reservar amb antelació fent-ho saber al mateix establiment.
Si vols saber totes les activitats especials que es duran a terme, fes clic aquí.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2016 a les 20:05
Actualitzat el 25 de maig de 2016 a les 20:19
Et pot interessar
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell i el Futsal Castellbell signen el conveni anual de col·laboració
-
Esports
Diego Ocampo: «Estem contents però sabem que ho podem fer millor»
-
Esports
El Baxi Manresa mostra un nova cara europea tot i la derrota (97-93)
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El Baxi Manresa juga a Venècia per consolidar la seva identitat
