L'atleta banyolina de l'Avinent Manresa, Marina Guerrero, ha tancat l'any imposant-se amb solvència a la Sant Silvestre de Girona amb un temps de 16'38". Darrere seu, han completat els 5 quilòmetres Clara Aulinas, amb 17'24", i Jolien Vandemoortele, amb 17'53".
D'aquesta manera, l'atleta del club manresà completa un final d'any espectacular després d'haver batut el rècord absolut de l'entitat en els 1.500 metres llisos en pista coberta, el passat 24 de desembre.
L'Avinent Manresa tanca l'any d'una manera excel·lent després de la victòria de Meritxell Soler a la Cursa dels Nassos de Barcelona, acompanyada en la tercera posició per Mireia Guarner.
[noticia]107141[/noticia]
L'atleta de l'Avinent Manresa Marina Guerrero tanca l'any guanyant a la Sant Silvestre de Girona
La banyolina ha completat els 5 quilòmetres de la prova en 16'38"
ARA A PORTADA
-
El carrer Guimerà inicia la fase central de les obres amb canvis destacats de mobilitat Pere Fontanals
-
-
CGT denuncia una agressió a un escombriaire de Manresa i reclama més protecció laboral Pere Fontanals
-
-
Althaia amplia l'oferta docent i formarà per primer cop residents en Psiquiatria infantil i Farmàcia Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 31 de desembre de 2022 a les 21:34
Actualitzat el 31 de desembre de 2022 a les 21:40
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa incorpora el pivot Pauly Paulicap
-
Esports
El Baxi Manresa visita un dels màxims favorits a endur-se l'Eurocup
-
Esports
El CB Artés torna de Nadal mantenint la ratxa (60-71)
-
Esports
Victòria del Manresa CBF a Mataró que l'allunya de les posicions de descens (65-69)
-
Esports
Al CE Manresa se li escapa la victòria per un gol de penal en temps afegit (3-3)
-
Esports
El Covisa Manresa surt golejat d'Ibi tot i dominar el joc durant molts minuts (8-2)
