L'atleta banyolina de l'Avinent Manresa, Marina Guerrero, ha tancat l'any imposant-se amb solvència a la Sant Silvestre de Girona amb un temps de 16'38". Darrere seu, han completat els 5 quilòmetres Clara Aulinas, amb 17'24", i Jolien Vandemoortele, amb 17'53".
D'aquesta manera, l'atleta del club manresà completa un final d'any espectacular després d'haver batut el rècord absolut de l'entitat en els 1.500 metres llisos en pista coberta, el passat 24 de desembre.
L'Avinent Manresa tanca l'any d'una manera excel·lent després de la victòria de Meritxell Soler a la Cursa dels Nassos de Barcelona, acompanyada en la tercera posició per Mireia Guarner.
[noticia]107141[/noticia]
L'atleta de l'Avinent Manresa Marina Guerrero tanca l'any guanyant a la Sant Silvestre de Girona
Esports
La banyolina ha completat els 5 quilòmetres de la prova en 16'38"
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat Els promotors de la planta de biometà de Sant Mateu creen una comissió tècnica amb el territori Redacció
-
Societat La plataforma opositora qüestiona les dades de la planta de biometà de Sant Mateu de Bages Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Manresa admet que part del paper recollit no arriba a la planta de reciclatge Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
31 de desembre de 2022 a
les 21:34
Actualitzat el
31 de desembre de 2022 a les
21:40
Et pot interessar
-
Esports
Lluís Riera s'incorpora al cos tècnic de Diego Ocampo
-
Esports
Louis Olinde tampoc no segueix al Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
