L'atleta de l'Avinent Manresa Mireia Guarner ha estat la segona classificada a la clàssica i prestigiosa prova Behobia - San Sebastián, de 20 quilòmetres. Des de la sortida a Irún fins a l'arribada a Donosti, l'atleta de Vinallop ha sumat quilòmetres tot seguint a la perfecció la tàctica predefinida que l'ha dut fins al segon calaix del podi.
Guarner ha creuat la meta quan el cronòmetre marcava 1h13'16”, un temps que li ha servit per a millorar la seva millor marca en aquesta prova obtinguda l'any passat, quan va pujar al tercer calaix del podi.
L'atleta, entrenada per Manel Pla, ha corregut de menys a més, treballant colze a colze durant gran part de la cursa amb Elena Silvestre -tercera classificada-. Guarner s'ha valgut de l'experiència acumulada durant els darrers anys per a treballar la prova amb elegància fins a aconseguir el subcampionat.
La pujada a Gaintxurizketa ha estat controlada tot reservant forces per a poder dominar més endavant, mantenint un bon ritme i sentint-se còmode. Del pas per Errentería en destaca la solvència dels parcials que ha marcat. La de Caputxinos ha estat una ascensió sòlida i amb seguretat, i l'última pujada a Miracruz ha estat clau per avançar la segona classificada i deixar-la enrere. A partir d'aquest punt, la vinallopenca ha tirat avall sense mirar enrere, arribant a la Zurriola amb forces.
[noticia]106319[/noticia]
[noticia]106326[/noticia]
L'atleta de l'Avinent Manresa Mireia Guarner, segona a la prestigiosa Behobia
L'atleta de Vinallop ha esperat a la pujada a Miracruz per deixar enrere Elena Silvestre
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 13 de novembre de 2022 a les 16:49
Actualitzat el 13 de novembre de 2022 a les 21:46
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 planta cara al Barça Atlètic però cedeix al Nou Congost (81-89)
-
Esports
Sant Fruitós de Bages obre la temporada de la Copa Catalana Internacional de BTT
-
Esports
L'Occident Manresa jugarà la Minicopa contra Madrid, València i Màlaga
-
Esports
El CN Manresa Fibracat remunta a Barcelona i s'acosta al tercer lloc de la Lliga Catalana
-
Esports
Quatre medalles per al CTJBM a la Copa d'Espanya cadet de Judo celebrada al Vendrell
-
Esports
La Pirinaica recupera sensacions i guanya al Castellar (3-0)
