Les atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit aquest cap de setmana deu medalles en el Campionat d'Espanya d'atletisme màster en pista coberta que s'ha disputat a Salamanca.
La navassenca Manela Martínez ha aconseguit un triplet de medalles. Ha assolit dos títols estatals, al imposar-se en les finals F60 de 400 metres llisos amb un registre de 1'18"65, i en els 1.500 metres llisos amb 5'49"40. Ambdós registres representen alhora rècords dels campionats. En la final dels 800 metres llisos ha ocupat la segona posició amb 2'55"22.
També Lita López ha aconseguit tres medalles. Totes tres d'argent al entrar segona en les finals F40 de 60 metres llisos (8"42), de 400 metres llisos (1'00"68), i de 60 metres tanques (9"51).
Maria Rosa Busquets ha aconseguit dos títols estatals al guanyar amb autoritat les finals F60 de 60 metres llisos amb 10"02, i dels 200 metres llisos amb 34"16.
La sallentina Eulàlia Torrescasana ha aconseguit el bronze en la final dels 400 metres llisos F45 amb 1'03"47 . Aquesta mateixa atleta ha estat sisena en la final dels 200 metres llisos F45 amb 28"20. En semifinals havia marcat 28"07.
I la cirereta del pastis l'ha posat el quartet de relleus 4x200 format, per Lita López, Maria Rosa Busquets, Eulàlia Torrescasana i Sílvia Cortés que s'ha penjat la medalla d'or en la final F40 amb un temps de 1'56"11, que representen nou rècord dels campionats.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2018 a les 23:19
Actualitzat el 04 de març de 2018 a les 23:24
Et pot interessar
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell i el Futsal Castellbell signen el conveni anual de col·laboració
-
Esports
Diego Ocampo: «Estem contents però sabem que ho podem fer millor»
-
Esports
El Baxi Manresa mostra un nova cara europea tot i la derrota (97-93)
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El Baxi Manresa juga a Venècia per consolidar la seva identitat
