La representació de l'Avinent Manresa ha aconseguit quatre medalles, un or, una plata i dos bronzes, en el Campionat de Catalunya sub20 en pista coberta que es va disputar dissabte a la Pista Coberta de Catalunya, a Sabadell. A més els atletes del club bagenc també van aconseguir tres posicions de finalista.
David Pérez es va proclamar campió de Catalunya dels 400 metres llisos després d'imposar-se a la final amb un temps de 49"05. Berta Eslava, per la seva part, es va proclamar subcampiona de Catalunya en el concurs de llargada amb unh millor sant de 5,49 metres.
Els bronzes van ser per a Pere Alonso en la final dels 200 metres llisos amb un temps de 22"58 (mmp), i per Xènia Pubill, en els 400 metres llisos, després d'aturar el cronòmetre en 58"45. En semifinals havia fet 58"20 (mmp).
Les posicions de finalista van ser per a Irene Flores, 5a en 60 metres llisos amb 8"18; Laia Olmedo, 7a en 60 metres tanques amb 9"51, i Nil Frias, 7è en 3.000 metres llisos amb 9'02"85.
[noticia]107943[/noticia]
[noticia]107944[/noticia]
L'Avinent Manresa aconsegueix quatre medalles al Campionat de Catalunya sub20
David Pérez, amb or, Berta Eslava, amb plata, i Pere Alonso i Xènia Pubill, amb bronze, han estat els medallistes
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de febrer de 2023 a
les 21:12
Actualitzat el
19 de febrer de 2023 a les
21:17
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa lliga continuïtat i talent de la casa per al nou projecte de Santaella
-
Esports
Sant Fruitós torna a reunir centenars de corredors amb una nova Ultra Trail Barcelona
-
Esports
El CB Artés celebrarà dissabte la Festa dels Campions després d'assegurar la Súper Copa
-
Esports
El Club de Dards de Sant Fruitós gestionarà el bar de les Piscines Municipals
-
Esports
Manresa recordarà la històrica Pista Castell amb una placa commemorativa
-
Esports
Ajuntament i UManresa impulsen una guia per fomentar els valors en l'esport local
