L'Avinent Manresa aportarà deu atletes al Campionat d'Espanya absolut a l'aire lliure que es disputarà el proper cap de setmana a Getafe.
Encapçalen la participació manresana la saltadora Mònica Clemente (5a del rànquing), que prendrà part en al final del concurs de perxa, i la marxadora Mar Juárez (5a al rànquing) que serà a la final dels 10.000 metres marxa.
L'obstaculista banyolina Marina Guerrero (7a) lluitarà per situar-se en les posicions capdavanteres de la final dels 3.000 metres obstacles. La llançadora Ainhoa Martínez (8a) buscarà plaça de finalista en el concurs de pes. La tanquista Emilia del Hoyo (9a) lluitarà en les semifinals dels 100 metres tanques per assolir bitllet per a la final.
Així mateix, Nora Taher (9a) serà present en la final del concurs de triple. L'entitat manresana tindrà dues presències en la final dels 5.000 metres llisos amb Meritxell Soler (10a) i Núria Tilló (11a). La quatrecentista Laura Bou (19a) serà en les semifinals dels 400 metres. Finalment, la velocista Patricia Serrano (19a) debutarà en un estatal en les semifinals dels 100 metres amb la 19a millor marca de les participants.
[noticia]98155[/noticia]
L'Avinent Manresa aportarà deu atletes al Campionat d'Espanya absolut d'aquest cap de setmana
Mònica Clemente, en perxa, i Mar Juárez, en els 10.000 metres marxa, són les que tenen millor rànquing
Publicat el 23 de juny de 2021 a les 18:23
Et pot interessar
-
Esports Melania Sorroche torna al ring a la Copa Ciutat de Manresa, aquest dissabte al Nou Congost
-
Esports Obert el termini per presentar candidatures a la Nit de l'Esportista de Manresa
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat de Catalunya sub16 amb cinc medalles
-
Esports Ona Bonet, vuitena en salt d'altura al Campionat d'Europa per equips
-
Esports Arnau Pujols rebaixa encara més el mític rècord dels 800 metres
-
Esports El Baxi Manresa incorpora Grant Golden un nou fitxatge interior
ARA A PORTADA