El Club Atlètic Manresa viurà dissabte la seva Festa de Campions en el dinar que es durà a terme en el Restaurant Torre Busquet, amb la presència de més de dues-centes persones. En el transcurs de l'acte, es guardonaran les fites esportives més importants de l'exercici esportiu 2015/16, tant a nivell individual com col·lectiu.
La marxadora Mar Juárez i el saltador de perxa Ricard Clemente seran proclamats els millors atletes del 2016. I a nivell col·lectiu, es guardonaran els equips campions de Catalunya del 2016, així com els podis per equips en els Campionats d'Espanya, els rècords absoluts, les internacionalitats i els campions d'Espanya individuals.
Club Atlètic Manresa ha tancat aquest 2016 com el millor club català de promoció, el club català amb més llicències federatives i ha situat l'equip femení de Divisió d'Honor en una excel·lent 9a posició final.
L'Avinent Manresa celebra aquest dissabte la Festa de Campions
Mar Juárez i Ricard Clemente seran proclamats millors esportistes de l'entitat de la temporada 2015/16
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2016 a les 20:57
Actualitzat el 01 de desembre de 2016 a les 20:59
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «No puc demanar més a l'equip»
-
Esports
El Baxi Manresa enceta l'any nou amb un derbi contra el Girona
-
Esports
El CE Manresa presenta el Partit de Reis amb entrada gratuïta i ambient festiu al Congost
-
Esports
El Baxi Manresa cau apallissat a l'infern de Jerusalem (105-69)
-
Esports
El Baxi Manresa acaba el 2025 amb un incòmode viatge a Jerusalem
-
Esports
La manresana Carla Prieto, amb la selecció catalana sub12 a la Copa d'Espanya d'escacs
