El quartet de relleus mixtes de cros de l'Avinent Manresa s'ha proclamat aquest diumenge a Caldes de Malavella campió de Catalunya absolut de l'especialitat.
L'equip manresà ha dominat la cursa amb autoritat, imposant-se amb un temps de 25'16" desprès de córrer els 8 quilòmetres de la prova. Cadascun dels quatre atletes de l'equip havia de córrer dos quilòmetres (una volta al circuit) i entregar el testimoni al seu company.
Els quatre atletes han tingut una molt destacada actuació individual que ha fet que l'equip es distanciés dels seus oponents: Khalid Karbouch (6'12") ha entregat a Irene Batlle (6'36") que ha passat el testimoni a Marina Guerrero (6'38") deixant la darrera posta a Abel Casalí (6'10"), que ha entrat guanyador sobre la linea d'arribada.
La classificació final en les tres primeres posicions ha estat Avinent Manresa (25'16"), CA Granollers (25'43"), AA Catalunya (25'47").
L'Avinent Manresa amb aquest triomf, assegura la seva presència en l'estatal de cros que es disputarà el 23 de febrer a Sòria.
L'Avinent Manresa es proclama campió de Catalunya de relleus mixtes de cros
Esports
En el campionat de catgoria absoluta que s'ha disputat aquest diumenge a Caldes de Malavella
ARA A PORTADA
-
Economia La Fàbrica Nova de Manresa mostra la seva nova façana monumental 37 anys després del tancament Pere Fontanals
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
Publicat el
19 de gener de 2020 a
les 20:47
Actualitzat el
19 de gener de 2020 a les
21:10
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa busca fer-se fort al Pujolet davant un Ripollet que encara no ha puntuat
-
Esports
El CE Manresa busca refer-se al camp d'un Reus que ha trobat el rumb
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma la greu lesió de Lucas Sánchez
-
Esports
Neix a Sant Fruitós el Club Pickleball Shooter Bages, centrat en aquest esport
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem executat el pla de partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78)
