La Reial Federació Espanyola d'Atletisme ha fet public els vuit equips masculins que disputaran la final del Campionat d'Espanya de clubs sub16 el proper 5 d'octubre, i l'Avinent Manresa en serà un d'ells.
Cueva de Nerja, Playas de Castellón, València Esports, AD Marathon de Madrid, Grupoempleo Pamplona At., UCAM Cartagena, la formació asturiana de Ciudad de Lugones i l'Avinent Manresa seràn les vuit formacions que lluitaràn en aquesta final a vuit d'aquest estatal de clubs.
Avinent Manresa serà l'únic equip català present en aquesta final estatal. La formació manresana s'ha proclamat aquesta temporada 2019 campiona de Catalunya en pista coberta i a l'aire lliure.
L'Avinent Manresa sub16 masculí, a la final estatal de clubs
Esports
Serà l'únic equip català en aquesta final a vuit
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
24 de juliol de 2019 a
les 19:19
Actualitzat el
24 de juliol de 2019 a les
19:23
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
-
Esports
Esport7 suma cinc podis a l'Interclub Solidari de Jiu Jitsu Brasiler de Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa suma una plata i dos llocs de finalista a l'Espanyol sub20 d'atletisme
