Els atletes de l'Avinent Manresa han fet un magnífic Campionat d'Espanya absolut aquest cap de setmana al velòdrom Lluís Puig de València. En total la medalla d'or que aconseguia Mònica Clemente en perxa, i dos rècords d'Espanya sub23.
A l'or de Clemente, s'hi s'han de afegir les quatre posicions de finalista: de la tanquista Paula Raul 4a en la final dels 60 metres tanques (8"58); del saltador manresà Ricard Clemente 4art en la final del concurs de perxa (5,02m); de la llançadora Ainhoa Martínez 5a en la final de Pes (14,24m), i de la saltadora Sofía Zorrilla 7a en la final d'altura amb 1,69m.
A més, cal destacar l'actuació de l'encara juvenil Marta Riera 10a en 60 tanques (8"87 -mmp-), a 4 centèssimes de la final, i 16a en 200 metres llisos (25"23); de la migfondista Marina Guerrero 18a en els 1500 metres llisos (4'36"27 -mmp-), i de la velocista juvenil Laia Solà 29a en els 60 llisos amb uns prou bons 7"83.
Sense cap dubte, el millor absolut mai viscut per als interesos esportius de l'Avinent, que ha aconseguit la 10a posició en la classificació de clubs del campionat, d'entre 45 clubs que han tingut alguna posició de finalista.
L'Avinent Manresa viu el millor Campionat d'Espanya absolut de la seva història
A la medalla d'or de Mònica Clemente, cal sumar-hi quatre posicions de finalista
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2018 a
les 22:51
Actualitzat el
18 de febrer de 2018 a les
22:55
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa serà l'equip més representat a la selecció espanyola
-
Esports
Álex Reyes renova amb el Baxi Manresa fins el 2028
-
Esports
Bons resultats del CN Manresa al Trofeu Alejandro López amb millores de marques
-
Esports
Joan Perramon, campió d'Espanya amb la selecció catalana
-
Esports
Sancho Ayala, bronze estatal màster als 10 km en ruta a Eivissa
-
Esports
El Congost acollirà la 4a Diada Esportiva Universitària el 25 de març
