La delegació de l'Avinent CA Manresa ha aconseguit aquest cap de setmana 15 medalles en els Campionats de Catalunya Juvenils-Júniors i Promeses que s'ha disputat a Lloret.
Ricard Clemente ha aconseguit un dobler imposant-se en perxa, amb 4,50m, i en llargada amb un esplèndids 7,05 metres. A més a més, sis títols catalans més a càrrec de Paula Raul en els 100 tanques PF amb 14"62, de Mònica Clemente en la perxa PF amb 3,50m, d'en David Martín en el martell JM amb 63,50m, de Judith Sellarés en Javelina LF amb 33,48 metres, d'en Sergi Cabezón en pes JM amb 14,58m i de Najwa Chouati en els 5000 metres JF amb 19'21"71.
Argents per a Mireia Via en els 800 JF amb 2'19"43, d'Oussama Chouati en els obstacles PM amb 9'14"97, de Benito Sintes en els 110 tanques PM amb 16"71 i de l'Eva Muñoz en la final dels 5000 marxa LF amb uns bons 25'10"01.
Finalment, bronzes per Berta Estragués en els 5000 JF amb 19'31"78 -MMP-, de Júlia Quevedo en el triple JF amb 11'07 metres, i d'Arnau López en la final dels 5000 LM amb 16'42"06 -MMP-.
Cal tambe destacar la MMP de Júlia Quevedo en llargada amb 5,27 metres (4a) i els quarts llocs de Martí Ambrós en la final dels 400 tanques JM (58"71), de Carles Pintó en la final de martell JM (33,24m), de Mar Arisó en el concurs de perxa LF amb 3,25 metres i d'Anna Feliu en la final de Triple LF amb uns bons 11,15 metres.
Bones cinquenes posicions de Júlia Gonfaus en la final júnior dels 5000 metres amb 20'30"88, de Sara Flores en la perxa júnior amb 2,90 metres, de Jordi Solernou en la final promesa dels 100 llisos amb 11"48, d'Ariadna Garcia en altura juvenil superant el llistó sobre 1,47 metres i de Judit Sellarés en martell juvenil llançant l'artefacte fins a uns destacats 43,97 metres.
L'Avinent s'emporta 15 medalles dels Campionats de Catalunya Juvenils-Júniors i Promeses
Esports
Amb 8 medalles d'or, 4 de plata i 3 bronzes
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
05 de juny de 2016 a
les 22:06
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
El Kids&Us Manresa es juga el pas a la final davant el Barça
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
