L'Avinent té un cap de setmana d'alta intensitat

Els seus atletes tenen importants compromisos arreu del territori

Publicat el 05 de febrer de 2015 a les 23:43
Actualitzat el 05 de febrer de 2015 a les 23:44
L'Avinent CA Manresa encara un cap de setmana intens. Dissabte al mati, una bona representació manresa es desplaçarà a Igualada per disputar el català de marxa en ruta. Carme Robles i David Cervelló en veterans, la juvenil Eva Muñoz i l'alevina Núria Ballarín són les principals opcions de l'entitat per ocupar posicions de privilegi. 

Dissabte al mati, nova jornada del Trofeu Promoció de Sabadell en pista coberta. A la tarda, les dues formacions veteranes del club disputaran el català de clubs. La formació femenina buscarà de nou continuar estant present en el podi, i la masculina lluitarà per ser-hi. Dissabte a la tarda, a Saragossa, la perxista Mònica Clemente disputarà en el pavelló de la Romareda el Trofeu Ibercaja Ciutat de Saragossa. 

Diumenge al mati, una vuitantena d'atletes de l'Avinent es desplaçaran a Mataró per disputar el Campionat de Catalunya de Cros Individual i de Clubs, amb l'objectiu d'assolir el bitllet per l'estatal de clubs de Càceres i per l'individual d'Alcobendas. 

Durant tot el diumenge es disputarà en el Pavelló d'Esports de Sabadell el Campionat de Catalunya Absolut en pista coberta amb una important presència d'atletes del club. Encapçalen aquesta representació la tanquista Paula Raul, les saltadores Emília del Hoyo i Anna Circuns, les perxistes Laura i Mònica Clemente, i la migfondista manresana Alba Gallardo.