L'equip femení de l'Egiba s'ha proclamat campió de la Primera Divisió de la Lliga Iberdrola de gimnàstica artística en la final que s'ha disputat aquest dissabte a Alcoi. D'aquesta manera, el club manresà repeteix com a millor equip de l'Estat de gimnàstica artística sis anys després que ho aconseguissin en la primera edició de la competició. Cal tenir en compte que l'Egiba és l'únic equip, junt al Xelska balear, que ha disputat les set finals de la lliga de Primera Divisió que s'ha disputat fins ara.
La competició, que suma les quatre millors puntuacions de cinc gimnastes de cada club en cada aparell, premia la regularitat i el domini de les disciplines, molt per sobre de la individualitat. L'Egiba ha completat una excel·lent actuació en els quatre aparells, però els resultats obtinguts a les paral·leles han estat determinants per adjudicar-se la competició per davant del Xelska, que incorporava a la final la italiana Manila Esposito, que s'ha imposat a salt i a terra, però que ha tingut menys equip darrere seu. En paral·leles, el club manresà s'ha imposat per més de 2.000 punts de diferència, que han estat crucials en el resultat final.
L'Egiba ha estat primer en paral·leles, segon en salt i terra i tercer en barra, però en els aparells on no s'ha imposat no ha sumat grans desavantatges. A nivell individual cal destacar la regularitat de Laia Font, que ha estat entre les cinc primeres a tots els aparells; les dues terceres posicions de Lorena Medina, i l'acompanyament de la resta de gimnastes de l'equip, amb una segona posició de Tisha Volleman a les paral·leles, inclosa.
L'Egiba es proclama campió de Primera Divisió de la Lliga Iberdrola
El club manresà repeteix com a millor equip de l'Estat de gimnàstica artística sis anys després
ARA A PORTADA
-
La Sagrada Família de Manresa demana que es posi el nom del pintor Jaume Casacuberta a un carrer del barri Pere Fontanals
-
-
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República Pere Fontanals
-
Sant Fruitós es prepara per acollir la Copa Catalana Internacional de BTT el 31 de gener Pere Fontanals
-
Més de 100 persones participen en un simulacre d'accident de tren al túnel de Viladordis de Manresa Redacció
Publicat el 17 de juny de 2023 a les 20:32
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa busca estrenar el compte de victòries aquest dissabte contra el Lleida
-
Esports
El CE Manresa busca estabilitat i retrobar el bon joc en la visita al filial de l'Europa
-
Esports
Sant Fruitós posa la primera pedra del nou pavelló i gimnàs del Pla del Puig, un projecte de 5,8 milions
-
Esports
La Corriols va reunir gairebé 800 participants i consolida el seu esperit festiu i popular
-
Esports
Dani Pérez atrapa Joan Creus en nombre de partits jugats en competició europea
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem jugat amb molt caràcter»
