Les joves gimnastes han saltat a la pista amb molta pressió a sobre, però a mesura que passaven els exercicis se l'han sabut treure de sobre, en una actuació que ha anat de pujada i que ha estat excel·lent en terra i salts, fet que els ha permès proclamar-se campiones de la Lliga estatal Iberdrola.
A banda de l'actuació esportiva, Manresa també ha destacat en l'organització de la competició, jugant amb els llums i la música, trencant el format habitual d'aquestes competicions i potenciant les formes i gestos de la disciplina. El públic, que omplia la grada, va poder gaudir d'un espectacle pràcticament televisiu.@ClubEgiba campió de la Lliga Iberdrola! Sorpresa esportiva. @ClubEgiba organitza la final al #Congost. Estrena format espectacular i triomfa.
— Carles Jódar Jerez (@carlesjodar) June 16, 2018
No us perdeu l’exercici de Laia Font amb música de l’àliga de la #PatumBerga #periodismemobil #MoJo @RadioManresa pic.twitter.com/KTRVlp992L
Les esportistes manresanes, l'equip tècnic i la grada han vibrat amb la victòria. L'EGIBA es converteix en el primer equip que s'imposa en aquesta lliga.