L'Egiba de Manresa ha demostrat aquest cap de setmana al Campionat de Catalunya de gimnàstica artística la seva preeminència en categoria femenina i la seva progressió en masculina, amb quatre de les cinc primeres classificades a la classificació elit, elles, i amb tres dels cinc primers en júnior, ells.
La jove Laia Font s'ha proclamat campiona de Catalunya absoluta en un frec a frec intens amb la seva companya de club Lorena Medina que s'ha decantat principalment a l'aparell de barra fixa. Quarta ha estat Ona Sánchez i cinquena Carla Font.
En categoria júnior, Álvaro Giráldez s'ha proclamat campió de Catalunya, mentre que els seus companys d'equip Aitor Gómez i Martí Estarli han quedat tercer i cinquè. Giráldez i Gómez seran dos dels tres participants que la selecció espanyola enviarà al Festival Olímpic de la Joventut Europea (EYOF).
L'Egiba monopolitza el Campionat de Catalunya de gimnàstica artística
Quatre de les cinc primeres a l'elit femenina són del club manresà, mentre que tres dels cinc primers júniors, també
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
09 de juliol de 2023 a
les 23:00
Actualitzat el
09 de juliol de 2023 a les
23:06
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
-
Esports
El FC Joanenc fitxa el davanter Joan Martin per reforçar el primer equip
