Des d'aquest dimarts fins a diumenge se celebra a la ciutat turca de Mersin, el torneig Mediterrani Júnior de gimnàstica artística, clàssic torneig bianual que aplega gimnastes de tots els estats mediterranis.
L'Egiba hi serà present amb dues de les tres gimnastes que presenta el combinat espanyol, la Laia Font i l'Ona Sànchez, acompanyades del seu entrenador Xavi Casimiro, i l'Álvaro Guiráldez a l'equip masculí.
Aquest dimecres s'han fet els entrenaments oficials i dijous s'iniciarà la competició als aparells de salt i paral·leles per part de l'equip femení, i de terra, arcs i anelles per part del masculí. Divendres serà el torn de la barra i terra femenina, i el salt, les paral·leles i la barra masculina.
D'aquesta classificació en sortirà l'equip campió, la classificació individual, i els classificats per a la final d'aparells que es disputarà dissabte. L'objectiu dels gimnastes del club manresà és lluitar per les places de podi i aconseguir classificar-se per a la final de cada un dels aparells.
Els registres que aconsegueixin en aquesta competició i els que porten acumulats amb l'equip serviran per configurar l'equip estatal per a l'Europeu de Munic que es disputarà l'agost.
Aquesta temporada no dona treva. En no res, el proper 18 de juny, l'Egiba disputarà la final de la Lliga Iberdrola de Primera Divisió i, tot seguit, la Lorena Medina viatjarà a Algèria per disputar els Jocs del Mediterrani amb la selecció estatal absoluta.
L'Egiba nodreix les seleccions estatals en el torneig Mediterrani Júnior de gimnàstica artística
Dues de les tres integrants del combinat femení són del club manresà, que també aporta un integrant a l'equip masculí
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 01 de juny de 2022 a les 19:11
Actualitzat el 01 de juny de 2022 a les 19:21
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»