Des d'aquest dimarts fins a diumenge se celebra a la ciutat turca de Mersin, el torneig Mediterrani Júnior de gimnàstica artística, clàssic torneig bianual que aplega gimnastes de tots els estats mediterranis.
L'Egiba hi serà present amb dues de les tres gimnastes que presenta el combinat espanyol, la Laia Font i l'Ona Sànchez, acompanyades del seu entrenador Xavi Casimiro, i l'Álvaro Guiráldez a l'equip masculí.
Aquest dimecres s'han fet els entrenaments oficials i dijous s'iniciarà la competició als aparells de salt i paral·leles per part de l'equip femení, i de terra, arcs i anelles per part del masculí. Divendres serà el torn de la barra i terra femenina, i el salt, les paral·leles i la barra masculina.
D'aquesta classificació en sortirà l'equip campió, la classificació individual, i els classificats per a la final d'aparells que es disputarà dissabte. L'objectiu dels gimnastes del club manresà és lluitar per les places de podi i aconseguir classificar-se per a la final de cada un dels aparells.
Els registres que aconsegueixin en aquesta competició i els que porten acumulats amb l'equip serviran per configurar l'equip estatal per a l'Europeu de Munic que es disputarà l'agost.
Aquesta temporada no dona treva. En no res, el proper 18 de juny, l'Egiba disputarà la final de la Lliga Iberdrola de Primera Divisió i, tot seguit, la Lorena Medina viatjarà a Algèria per disputar els Jocs del Mediterrani amb la selecció estatal absoluta.
L'Egiba nodreix les seleccions estatals en el torneig Mediterrani Júnior de gimnàstica artística
Dues de les tres integrants del combinat femení són del club manresà, que també aporta un integrant a l'equip masculí
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juny de 2022 a
les 19:11
Actualitzat el
01 de juny de 2022 a les
19:21
Et pot interessar
-
Esports
Jornada de taules i poc botí per als equips del Bages de Primera Catalana
-
Esports
El CE Manresa cedeix a Cornellà en el dia del retorn de Batanero i Joel
-
Esports
L'Avinent Manresa acaba quart al Campionat de Catalunya de clubs 2026
-
Esports
El Covisa Manresa tanca la temporada amb una derrota a la pista del Montesión
-
Esports
El CN Manresa s'imposa als penals al Dos Hermanas en un duel molt igualat
-
Esports
El campió posa a prova les aspiracions de la UE Cornellà
