El Club de Gimnàstica Egiba de Manresa serà present als Jocs Special Olympics. Les gimnastes convocades pel Club per participar en la modalitat de pilota en gimnàstica rítmica seran Amaya Valentín Solvas de 27 anys i Julie Oliver Tous de 17 anys. Són entrenades per Cristina Jiménez i Dani Pino.
Aquest gran esdeveniment esportiu per a persones amb discapacitat intel·lectual tindrà lloc a Reus del 24 al 27 de novembre. Es preveu reunir prop d'un miler d'esportistes i entrenadors de 17 Comunitats Autònomes, 2 Ciutats Autònomes i 18 Països Europeus convidats.
A més de la part esportiva, els Jocs Special Olympics consten d'un acte inaugural i de cloenda i diferent activitats lúdiques. Gràcies això, els participants d'aquest Specials Olympics es podran relacionar i podran compartir aquesta experiència única.
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de novembre de 2016 a les 22:32
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B