El Club de Gimnàstica Egiba de Manresa serà present als Jocs Special Olympics. Les gimnastes convocades pel Club per participar en la modalitat de pilota en gimnàstica rítmica seran Amaya Valentín Solvas de 27 anys i Julie Oliver Tous de 17 anys. Són entrenades per Cristina Jiménez i Dani Pino.
Aquest gran esdeveniment esportiu per a persones amb discapacitat intel·lectual tindrà lloc a Reus del 24 al 27 de novembre. Es preveu reunir prop d'un miler d'esportistes i entrenadors de 17 Comunitats Autònomes, 2 Ciutats Autònomes i 18 Països Europeus convidats. 
A més de la part esportiva, els Jocs Special Olympics consten d'un acte inaugural i de cloenda i diferent activitats lúdiques. Gràcies això, els participants d'aquest Specials Olympics es podran relacionar i podran compartir aquesta experiència única.
							
																					
																ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
Publicat el 23 de novembre de 2016 a les 22:32
																			
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81) Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
- 
												 Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0) Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
- 
												 Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs

 
															 
															 
															 
															 
															