Les gimnastes de l'Egiba han iniciat la temporada aconseguint la sisena posició en una de les competicions de mes prestigi del panorama internacional, la Gymnova Cup, amb la participació de 120 gimnastes de 25 equips de 16 països diferents, amb la presencia de vuit equips estatals, amb un format de competició diferent a l'habitual, on els equips estan formats per dues gimnastes de categoria sènior, dues júnior i dues youngsters.
L'equip de l'Egiba, format per les joves Mar Royo, Maria Comallonga, les júnior Laia Font i Ona Sánchez i la sènior Carla Font, ha estat el primer equip no federatiu de la prova, classificat per darrere, només, de Canadà, el Quebec, Romania, Finlàndia i Suïssa.
En la classificació individual, cal destacar l'actuació de Maria Comallonga en la categoria de joves, amb l'onzena posició. En categoria júnior, Laia Font, anava camí d'aconseguir la primera posició a la general, però després d'una caiguda a la barra d'equilibris, ha acabat vuitena. En sènior, Carla Font ha retornat a la competició després de dos anys, i ha acabat en tretzena posició després d'una actuació molt regular.
Després d'aquest inici de temporada, l'equip ja entra en competició regular. Aquest cap de setmana es desplaçarà a Palma per disputar la primera jornada de la fase regular de la Lliga Iberdrola de Primera Divisió amb l'objectiu d'aconseguir una de les places de podi, que les permetria sumar punts suficients per afrontar amb comoditat la fase regular.
L'Egiba s'estrena a la Gymnova Cup amb una sisena posició, primeres no federatives
Esports
Darrere de les federacions del Canadà, el Quebec, Romania, Finlàndia i Suïssa
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
15 de novembre de 2022 a
les 20:36
Actualitzat el
15 de novembre de 2022 a les
20:41
Et pot interessar
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
