Les atletes de l'Avinent Manresa han aconseguit tres posicions de finalista al Campionat d'Espanya sub23 que s'ha disputat aquest cap de setmana a Santander.
Montserrat Montañés ha quedat cinquena tant a la final de martell, amb un llançament de 55,14 metres, com a la de pes, amb un millor intent d'11,96 metres. Meritxell Tarragó també ha quedat cinquena a la final dels 400 metres llisos amb un temps de 55"11.
Fora de les posicions de finalista, Patricia Serrano ha quedat desena en els 100 metres llisos amb un temps a les semifinals de 12"35, tot i que a les eliminatòries prèvies havia marcat 12"11. Montañés, en aquest cas en disc, ha estat dotzena en disc amb un millor llançament de 34,79 metres.
[noticia]104342[/noticia]
Les atletes de l'Avinent Manresa aconsegueixen tres posicions de finalista a l'Estatal sub23
Montserrat Montañés ha estat cinquena en martell i pes, i Meritxell Tarragó, també cinquena, als 400 metres llisos
ARA A PORTADA
-
Àngels Freixanet, pionera del reciclatge artístic, rebrà el Premi Bages de Cultura 2025 Pere Fontanals
-
-
Mossos interposen 38 denúncies en dues concentracions de vehicles amb conduccions temeràries al Bages Pere Fontanals
-
-
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada Pere Fontanals
Publicat el 10 de juliol de 2022 a les 22:28
Actualitzat el 10 de juliol de 2022 a les 22:37
Et pot interessar
-
Esports
El judo bagenc i moianès brilla a Barbastre amb sis medalles i un gran paper col·lectiu
-
Esports
El Covisa Manresa encaixa una dura golejada a Cocentaina després d'un inici fatídic (13-5)
-
Esports
Ivan Molina i Gina Torres s'imposen al Gran Premi de Marxa Ciutat de Manresa
-
Esports
El CB Artés perd la imbatibilitat a Badalona contra la Minguella (58-53)
-
Esports
Triple empat dels equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports
L'Avinent Manresa culmina una gesta de 311,7 km en 24 hores a la pista d'Olot
