Les atletes màster de l'Avinent Manresa han aconseguit sis medalles -4 ors, 1 argent i 1 bronze- en el Campionat d'Espanya que s'ha disputat aquest cap de setmana a Arona (Tenerife).
Ángela López ha tingut triple presència en el podi F45. Ha estat campiona en llargada amb un salt de 4,69 metres i el 80 metres tanques amb un temps de 12"81, i subcampiona en 400 metres tanques amb 1'11"94.
Maria Rosa Busquets ha fet un doblet en la categoria F65. En els 100 metres llisos ha fet un temps de 16"70, i en els 200 ha aturat el cronòmetre en 34"17. Finalment, la darrera medalla manresana ha estat per a Alba Estévez, en F35, que ha aconseguit el bronze en disc amb un millor llançament de 33,25 metres.
[noticia]103989[/noticia]
[noticia]103992[/noticia]
[noticia]103993[/noticia]
Les màster de l'Avinent Manresa es pengen sis medalles al Campionat d'Espanya
S'ha disputat durant tot el cap de setmana a la població tinerfenya d'Arona
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 19 de juny de 2022 a les 23:01
Actualitzat el 19 de juny de 2022 a les 23:07
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals