Partit molt competit el que les jugadores del CN Manresa Fibracat van jugar, dissabte, contra les gironines del GEiEG. De fet, no va ser fins al darrer minut de joc que la incertesa sobre qui acabaria enduent-se la victòria va dissipar-se amb un gol de Muns, que va acabar fent triomfar les de la capital del Bages.
Durant el primer quart les gironines van tenir la paella pel mànec, imposant-se a les manresanes en un ajustat 2-1 en un parcial que ja feia intuir que no seria fàcil assolir l'èxit final. El gol manresà en aquest quart el va anotar Flores. Pel que fa al segon període, la superioritat rival va seguir mantenint-se: el marcador va començar amb un 3-1, però va finalitzar amb un 3-2 gràcies al gol de Vadillo.
Després del descans de 3 minuts, César i Bisbal (aquesta darrera en dues ocasions) empataven les mínimes avantatges de les gironines, amb la qual cosa es va arribar, quan quedaven vuit minuts per acabar el matx, a un empat a 5. La sort no es decidiria fins al final; un final de traca i mocador en el qual Vadillo donava resposta al gol de les locals i situava un nou empat, per, a continuació, ser Muns qui posava el marcador a favor de les manresanes. Per primer cop, les del GEiEG anaven a remolc, tot veient com Bisbal i Solernou signaven un 7-9, que reduïa distàncies amb un 8-9 de la mà de la màxima golejadora de les de la riba de l'Onyar, Xènia Font. Aquest apropament a l'empat amb les manresanes va durar només 24 segons, i és que Muns, en superioritat numèrica, va anotar el gol que ja seria definitiu i que acabaria fent triomfar les manresanes amb un suat 8-10.
[h4]Arbitratge i estadístiques[/h4]
Arbitratge a càrrec de Marc Bach i Marc Daura. Van assenyalar set exclusions a jugadores bagenques , per catorze i un penalti a les gironines.
Parcials: 1-2, 1-1, 3-2, 5-3.
M Sala, R Solernou 1, MY Fernàndez, N Gatell, A Toribio, H Vicente, L Flores 1, G Vadillo 2, L Muns 1, J César 1, A Bisbal 3, I Peirón, 7-0 2-1
C de la Torre, M Roger 1, M Masdevall, J Codina, B Llenas, G Font, M Brugada, L Font 1, S Font 1, X Font 2, A Saavedra 1, E Estadella 2. 14-1 2-0
Les noies del CN Manresa Fibracat firmen a Girona una nova victòria «in extremis» (8-10)
Esports
El gol de Muns al darrer minut de partit va acabar amb el triomf de les de la capital del Bages
- CN Manresa Fibracat, un altre triomf al límit -
- CNM F
ARA A PORTADA
-
Successos Nou detinguts per un assalt violent a un domicili de Manresa com a revenja per una baralla Pere Fontanals
-
Successos Detingut després d'entrar en calçotets a increpar els clients del Lidl de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Societat Manresa inicia les obres que connectaran l'avinguda de l'Esport amb el passeig del Riu Redacció
Publicat el
14 de novembre de 2021 a
les 21:38
Actualitzat el
14 de novembre de 2021 a les
21:46
Et pot interessar
-
Esports
Ivan Tébar fitxa pel CE Manresa i Víctor Matovu deixa el club
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors
