El CN Manresa va jugar un magnífic partit en el seu desplaçament a les illes balears. Tot i que les locals portaren sempre avantatge en el marcador, les de Carles Sanz no van perdre mai la cara al matx. Només el primer quart va tenir un vencedor i va ser per la mínima. Aquest únic gol resultaria decisiu per la sort del encontre.
Les manresanes, jugant de manera ordenada, amb una zona que evitava arribessin pilotes a la boia local, aconseguien que les de Jordi Bonet no es trobessin a gust, Aixa, empat a un gol, a dos i els intents d'escapar-se de les illenques sempre tenien desposta bagenca.
El segon quart va ser un veritable festival atacant, firmant-se un parcial d'empat a quatre gols. Més que en els altres vint-i–quatre minuts de joc. El desenvolupament del mateix amb "escapada" de les locals fins a 5-2 feia pensar en una victòria local còmoda. No va ser així i la resposta de les jugadores del CN Manresa va ajustar el marcador fins el 5-4 que senyalava el lluminós a la meitat del matx.
Retoc tàctic defensiu d'ambdós tècnics i empat a un gol en el tercer parcial que deixava tot per decidir en els darrers vuit minuts. L'inici del mateix, amb gols locals que posaven el marcador en 8-5 emblava deixar sense oportunitats a les manresanes, però no va ser així i amb categoria i cor les de Carles Sanz es situaren a un sol gol de desavantatge i deixant a les jugadores de Palma entregades al bon joc manresà. La última possessió, ben jugada per les visitants, movent la pilota per que arribés en optimes condicions a la seva màxima golejadora Anna Bisbal va veure com la col·legiada basca, Ruth Gonzalez, en lloc de senyalar una falta clara que donava moltes opcions d'empat es rentava les mans assenyalant una contra que tancava el partit i deixava a les manresanes sense opcions al merescut empat i puntuar en una piscina difícil. Cal destacar el millor aprofitament de les jugades de superioritat per part manresana amb quatre gols anotats per les bagenques un 50% molt meritori, anotats per Anna Bisbal , dos, Carla Fargas Míriam Marcuello, mentre que les de la piscina Son Hugo només en transformaven dos d'un mateix número d'oportunitats.
Arbitratge d'Eduard Caner i Ruth Gonzalez. Van assenyalar 8 exclusions a cada equip.
Parcials: (1-0/4-4/1-1/2-2)
Alineacions i golejadores:
CN Ciutat de Palma: MJ Jiménez, M Garcia, P Muñoz, R Villar, S Calzadilla 1, S del Pozo, MP Jurado, H Ruth, E Serra 5, JM Gelabert, S Valle 1, JM Riera.
2 gols en superioritat. 8 exclusions.
CN Manresa: A Vila, M Ventura, N Falla, M Serra, A Casasayas, ;M Izquierdo, C Fargas 1, N Sala, A Bisbal 5, L Muns i M Marcuello 1.
Les noies del CN Manresa perden per la mínima a Palma
Les manresanes van lluitar fins el darrer alè
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 19 de febrer de 2011 a les 21:15
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»