Les veteranes de l'Avinent Manresa s'han proclamat un cop més Campiones d'Espanya de Clubs veterans després d'imposar-se amb molta autoritat a la resta d'equips que han disputat la IV Copa de Clubs aquest dissabte en el velòdrom Lluís Puig de València.
Amb una solvència dificil de superar, l'equip s'ha imposat en set de les deu proves del programa de competició. Un segon lloc en 400 i pes i un cinquè en altura han acabat d'arrodonir una actuació estelar.
Individualment, l'actuació ha estat:
- 60m llisos, Loles Vives 1a amb 8"42
- 200m llisos, Sílvia Cortés 1a amb 29"00
- 400m llisos, Lita López 2a amb 60"53
- 800m llisos, Loli Jiménez amb 2'23"79
- 1500m llisos, Manela Martínez 1a amb 5'37"59
- 60 tanques Anna Serra 1a amb 9"36
- Llargada, Lita López 1a amb 4,82m
- Altura, Mercè Bès 5a amb 1,26m
- Pes, Lourdes Rossinyol 2a amb 8,94m
- 4x200 (Vives-Martínez-Cortés-Busquets) 1es amb 2'07"83
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de febrer de 2016 a
les 23:44
Actualitzat el
20 de febrer de 2016 a les
23:48
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
