El CE Manresa ja té data i hora per a la seva estrena a la Copa de la temporada 2023/24, contra el Real Oviedo. Serà el proper dia 1 de novembre, dia de Tots Sants, a les 8 del vespre. L'escenari ja es coneixia, el camp municipal del Congost.
Inicialment, però, la Reial Federació Espanyola de Futbol havia marcat el dia 2 de novembre com a data per disputar aquesta primera eliminatòria. Tant CE Manresa com Real Oviedo van presentar-hi al·legacions per poder jugar en dia festiu. Els locals s'asseguraven una millor entrada jugant dimecres i facilitaven, també, que tothom pogués tenir-ho més fàcil per assistir-hi com a espectador.
La Federació ha atès les al·legacions de tots dos clubs i ha canviat la data. L'hora, però, es manté a les 8 del vespre perquè segurament el partit serà retransmès en directe per Radio Televisión Principado de Asturias, tot i que encara no es té confirmació oficial d'aquest extrem.
L'estrena del CE Manresa a la Copa contra l'Oviedo es jugarà l'1 de novembre al vespre
Inicialment, la RFEF havia marcat el 2 de novembre, però tots dos clubs van presentar al·legacions per poder jugar en festiu
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 24 d’octubre de 2023 a les 19:48
Actualitzat el 24 d’octubre de 2023 a les 19:52
Et pot interessar
-
Esports Biel Gabernet, del CN Manresa, finalista al Campionat d'Espanya Júnior de Natació
-
Esports El millor atletisme estatal es donarà cita a Tarragona amb una destacada presència bagenca
-
Esports Ona Bonet i Biel Cirujeda, seleccionats per competir al Campionat d'Europa sub20 a Finlàndia
-
Esports Dos joves talents del Girona reforçaran el CE Manresa aquesta temporada
-
Esports Cinc lluitadors d'Esport7 superen amb èxit els exàmens de pas de grau de jujitsu
-
Esports Una setantena de participants al 5è Torneig d'Escacs Actius-Memorial Joaquim Català de Súria