L'ICL Manresa ha fitxat un dels puntals de l'equip per a la temporada 2016-2017. Es tracta del base serbi Aleksandar Cvetkovic, de 22 anys i 1,88 metres. El jugador firma amb l'equip de la capital del Bages per una temporada.
Aleksandar Cvetkovic (Belgrad, Sèrbia, 12 de setembre del 1993) arribarà a Manresa per ser un dels puntals de l'equip de la capital del Bages. Es tracta d'un líder sobre la pista, un jugador amb molt caràcter. Bon director de joc, amb facilitat per anotar, i dur en defensa.
Segons el Director Esportiu de l'ICL Manresa, Pere Romero, Cvetkovic serà «un home important de la plantilla, es tracta d'un molt bon director de joc; el seguim des de la temporada passada, ja havíem pensat en ell per la posició de base després de la baixa de Jermaine Thomas». Romero també apunta que «Cvetkovic ens donarà direcció de joc, anotació, i defensa».
Trajectòria d'Aleksandar Cvetkovic
2010-2015 – Estrella Roja de Belgrad
2013-2015 – Cessió a l'MZT Skopje
2015-2016 – KK Partizan de Belgrad
L'ICL Manresa fitxa el director de joc Aleksandar Cvetkovic
El base serbi de 22 anys i 1,88 metres arriba per ser un home important
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 26 de juliol de 2016 a les 14:59
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»