L'ICL Manresa només inclou Chase Simon al dret de tempteig
Esports
La resta de jugadors que acabaven contracte tenen via lliure per canviar d'equip
- Chase Simon saluda als aficionats durant la celebració de la permanència -
- Xavier Sucarrats
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
06 de juliol de 2016 a
les 20:38
Actualitzat el
06 de juliol de 2016 a les
20:40
Aquest dimecres al migdia l'ACB ha fet pública la llista de jugadors sotmesos al dret de tempteig. Contràriament a la temporada passada, l'ICL Manresa només hi ha inclòs un jugador, l'aler nord-americà Chase Simon. Ara, Simon té dotze dies per presentar una altra oferta ACB si desitja canviar d'equip dins la mateixa competició. En cas de fer-ho, l'ICL Manresa tindrà cinc dies per igualar-la. Si aquest darrer escenari succeeix es plantegen dues alternatives, o bé el jugador es queda al seu actual club o s'entra en una fase de negociació econòmica per la renúncia al tempteig. Si Simon no presenta cap oferta, els drets ACB seran de l'entitat manresana. Aquests drets no caduquen. La temporada passada, DJ Seely va fitxar per l'Herbalife Gran Canaria després d'una curta estada al Galatasarai turc i l'ICL Manresa va obtenir una petita compensació.
La resta de jugadors que acabaven el seu vincle amb l'entitat del Nou Congost (Álex Hernández, Milos Milisavljevic, Je'Kel Foster, Àlex Barrera, Nemanja Jaramaz, Dimitry Flis i Patrik Auda) queden lliures per fitxar pel club que desitgin. Això no exclou que l'ICL Manresa torni negociar, s'entén que a la baixa, amb qualsevol d'ells en cas de tenir-hi algun interès. No serà Hernández, que ja va anunciar que no seguiria al Bages.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
La resta de jugadors que acabaven el seu vincle amb l'entitat del Nou Congost (Álex Hernández, Milos Milisavljevic, Je'Kel Foster, Àlex Barrera, Nemanja Jaramaz, Dimitry Flis i Patrik Auda) queden lliures per fitxar pel club que desitgin. Això no exclou que l'ICL Manresa torni negociar, s'entén que a la baixa, amb qualsevol d'ells en cas de tenir-hi algun interès. No serà Hernández, que ja va anunciar que no seguiria al Bages.
Et pot interessar
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
