Divina Seguros Joventut i ICL Manresa van regalar un partit igualat amb una pròrroga inclosa a l'afició de Llagostera, que rebia la visita dels dos "fills pròdigs" basquetbolístics Guillem Jou i Albert Sàbat. Bon partit un altre cop del pivot Luksa Andric, ben acompanyat per Aranitovic (14 punts) i Pere Tomàs, molt més anotador en aquest partit (11 punts).
L'ICL Manresa va manar fins la mitja part en el marcador, i va anar a remolc en la segona, tot i aconseguir una gran remuntada (amb triple d'Aranitovic) per culminar-la i arribar a la pròrroga.
En el temps extra, més encert de la Penya, que va fer 16 punts en 5 minuts i va castigar d'aquesta manera l'ICL Manresa, molt combatiu, a perdre el partit.
Ibon Navarro, després del partit, deia que "hem seguit intentant repartir els minuts, els moments dolents han coincidit amb algunes rotacions que no ens interessen però que hem de manteir en pretemporada; Luksa ha estat còmode, no ha trobat jugadors grans molt pesats, però a l'equip li va bé tenir la seva referència; hem tingut moments decisius realment bons; un parell d'errors ens ha fet pagar car un equip com el Joventut, són errors que anirem millorant amb el pas de partits".
87 Divina Seguros Joventut | Abalde 12, Sàbat 11, Vidal 5, Bogdanovic 11, Vasiliauskas 11, Nogués 5, Ventura 5, Bieshaar 4, Lapornik 9 i Amo 5.
82 ICL Manresa | Cvetkovic 4, Suggs 8, Tomàs 11, Auda 9, Andric 16; Aranitovic 14, Cakarun 8, Montañez 2, Mayot, Belemene 6, Costa 4 i Jou.
Parcials: 14-17, 16-14; 25-16, 16-24 i 16-11.
L'ICL Manresa perd contra el Divina Seguros Joventut a la pròrroga (87-82)
Destacats per part del Manresa Andric amb 16 punts, Tomàs amb 11 i Aranitovic amb 14 en el partit que s'ha disputat a Llagostera
ARA A PORTADA
-
Pau Sellart: «La selectivitat em va anar molt bé, però no esperava tenir la millor nota del Bages» Pere Fontanals
-
-
Els sindicats d'Stradivarius valoren positivament la vaga després que la direcció s'hagi avingut a asseure's a la taula Redacció
-
-
Mònica Clemente supera les expectatives: 10a en perxa al Campionat d'Europa per equips Pere Fontanals
Publicat el 09 de setembre de 2016 a les 23:47
Actualitzat el 09 de setembre de 2016 a les 23:56
Et pot interessar
-
Esports Andreu Merinas fa el salt al primer equip del CE Manresa
-
Esports Badr El Amerani, nou migcampista del CE Manresa per a la temporada 2025-26
-
Esports El manresà Guillem Bardina, peça clau en el títol català al Campionat Autonòmic de rugbi a VII
-
Esports Biel Colominas és el nou director esportiu del Baxi Manresa
-
Esports El CE Manresa incorpora el lateral Nicolás Olmedo
-
Esports Situen Biel Colominas com a director esportiu del Baxi Manresa