Després d'una primera part on, malgrat el domini del Movistar Estudiantes, l'ICL Manresa ha conservat les seves opcions ha arribat un tercer quart desastrós que ha enterrat les opcions bagenques. En aquest lapse de temps, els d'Ibon Navarro només han sumat sis punts. L'últim quart ja era només una lluita per mantenir el bàsquet average. El punt de la discòrdia també se l'han endut els madrilenys.
Ricki Sánchez ha estat la sorpresa d'un quintet inicial que han completat Álex Hernández, Chase Simon, Ruslan Otverchenko i Dejan Musli. Sergio Valdeolmillos, tècnic del Movistar Estudiantes, ha contestat amb Jaime Fernández, Nicolás Laprovittola, Stefan Bircevic, Pavel Purmpla i Nacho Martín. L'argentí Laprovittola ha començat atacant amb un triple, contrarestat al següent atac per un 2+1 de Musli. Els col·legials duien la iniciativa als compassos inicials gràcies a un inspirat Laprovittola. L'ICL Manresa s'ha vist quatre punts a sota però ha estat capaç de reaccionar i s'ha avançat amb un parcial de 0-8 (11-15, minut 7). Els locals han aconseguit aixecar-se en un moment crític gràcies al joc col·lectiu. Un darrer minut mal jugat per l'ICL Manresa l'ha condemnat a quedar enrere al final del primer quart (24-20). La situació no ha millorat al segon quart. Navarro, visiblement enfadat, ha demanat temps mort per fer reaccionar els seus jugadors. Les errades predominaven per ambdós cantons. Afortunadament pels interessos bagencs, el domini en el rebot era clar i, com a mínim, el Movistar Estudiantes no podia obrir una escletxa excessiva. Fins que ha arribat el col·lapse de l'ICL Manresa. Els tirs lliure de Xavi Rey i un triple de Fernández posaven deu punts a favor dels del Ramiro (38-28, minut 18). Dimitry Flis ha aconseguit una jugada de mèrit quan ha convertit un 2+1 tot forçant la tercera personal d'un Rey que feia molt mal. Els bagencs han aconseguit reduir el seu desavantatge al l'arribar a la mitja part (42-36). 
Les sensacions han empitjorat a la tornada dels vestidors. El Movistar Estudiantes ha aconseguit una nova màxima avantatge. Novament, Laprovittola aportava molt pel seu equip. La defensa era tova i el joc de desastre. Nacho Martín convertia un triple que posava un inquietant 52-38 al marcador. Navarro tornava a demanar minut. Els jugadors manresans seguien perduts a la pista i no s'ensumava cap reacció en un curt termini. Tir lliure a tir lliure, onze de seguits, i pèrdua a pèrdua, els col·legials augmentaven la seva renda (65-42, minut 30). Amb tot decidit, l'objectiu passava a ser conservar el bàsquet average davant els madrilenys. Aquest objectiu semblava a l'abast gràcies a dues bones accions de Flis. Un triple d'Otverchenko posava l'ICL Manresa a divuit punts, just els mateixos que els manresans havien aconseguit al Nou Congost. Una nova empenta local tornava a posar aquest segon objectiu muntanya amunt. L'objectiu secundari també s'ha escapat de les mans dels bagencs en el que has estat el pitjor partit de la temporada (86-57).
El conjunt manresà, tot i la derrota, continua a la tretzena posició de la lliga Endesa amb set victòries i tretze derrotes. En té tres de marge sobre el descens. La setmana vinent és lliure per a l'equip manresà ja que no s'ha classificat per a la copa del rei. El proper compromís de l'ICL Manresa serà el 28 de febrer a dos quarts d'una del migdia. El rival serà la revelació de la temporada, el Montakit Fuenlabrada. 
 
	
	
	
	
	
	
							
																					
																L'ICL Manresa, sense opcions a la pista del cuer (86-57)
Un tercer quart de desastre enterra les opcions de l'equip manresà davant l'Estudiantes
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
- 
													Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals  
Publicat el 14 de febrer de 2016 a les 20:47
										Actualitzat el 14 de febrer de 2016 a les 20:59
									
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81) Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
- 
												 Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0) Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
- 
												 Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
- 
												 Esports
												Doble triomf per al Rugby Manresa: primera victòria del masculí i victòria contundent del femení Esports
												Doble triomf per al Rugby Manresa: primera victòria del masculí i victòria contundent del femení
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa afronta un gran repte davant el Bahcesehir Esports
												El Baxi Manresa afronta un gran repte davant el Bahcesehir

 
															 
															 
															 
															 
															