L'infantil del Baxi Manresa perd novament a la Minicopa (55-65)

El Joventut es mostra superior a la segona part

Publicat el 15 de febrer de 2024 a les 18:05
L'equip infantil del Baxi Manresa no ha pogut estrenar el seu compte de victòries a la Minicopa i ha encaixat la segona derrota de la competició contra el Joventut. Els bagencs han començat el partit a remolc i han encaixat d'entrada un parcial de 0-6 que els obligava a fer un esforç extra. Aquest sobreesforç s'ha traduït en una reacció que ha permès als joves jugadors bagencs estar dins el partit amb rendes desfavorables que se situaven a l'entorn dels dos o tres punts. 

La segona part ha tornat a ser fatídica per al Baxi Manresa. Els verd-i-negres s'han fet els amos de la situació i, mica en mica, s'han anat escapant i han arribat al final del tercer quart amb catorze punts al seu favor (37-54). Però igual que fan els grans en molts partits, els més joves tampoc abaixen els braços. Poc a poc, han anat recuperant terreny. Un triple de Carles Méndez posava el 55-56 al marcador amb encara dos minuts per jugar. La remuntada no ha estat complerta ja que han estat els darrers punts del Baxi Manresa. Nou punts seguits dels badalonins han deixat el 55-65 final i l'equip manresà eliminat matemàticament. Arnau Cortijo ha estat el màxim anotador amb 13 punts.

Divendres, a les 10 del matí, tercer partit de la fase de grups contra el Real Madrid. La participació del Baxi Manresa acabarà dissabte en un duel per evitar la darrera posició del torneig.

[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[naciomanresa]