La temporada de BTT arrencarà el 4 de marc amb una prova marató entre Aguilar de Segarra y Rajadell. La Marató de l'Anbaso serà el Campionat de Catalunya de Marató BTT, i tindrà un recorregut de uns 52 quilòmetres. Paral·lelament a la prova competitiva, hi haurà també una marxa popular de 30km amb sortida i arribada a Aguilar de Segarra.


El recorregut serà diferent respecte a les edicions de proves de marató BTT que s'han portat a terme els darrers anys a Aguilar de Segarra ja que enguany es passarà per Rajadell. L'organització està ultimant el disseny del recorregut que es publicarà properament amb la gràfica de desnivell i els punts d'avituallament de la prova.
La sortida serà a 2/4 de 10 del matí i l'arribada dels primers participants serà sobre les 12 del migdia. A l'arribada hi haurà esmorzar per a tots els participants i l'entrega dels premis en el local d'Aguilar de Segarra. Les inscripcions es podran tramitar a partir de gener a www.ocisport.net
L'inici de temporada BTT, a Aguilar de Segarra i Rajadell
Tindrà lloc el proper 4 de març sobre una distància de 52 quilòmetres
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
10 de gener de 2012 a
les 20:09
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà el Cerezo Lleida en un nou duel clau per la permanència
-
Esports
Els Mossos presenten la 14a caminada solidària Fem el camí al teu costat
-
Esports
La santpedorenca Maria Costa arriba fins a les semifinals del Jocs Olímpics
-
Esports
L'Occident Manresa encaixa la segona derrota a la Minicopa (105-63)
