Les gimnastes del club manresà de l'Egiba Lorena Medina i Laia Font es troben a la recta final abans de la seva participació al Campionat d'Europa de Gimnàstica artística que es disputarà la propera setmana a Múnich.
Les esportistes, convocades per les seleccions sènior i júnior respectivament, porten dues setmanes concentrades a Madrid on han anat fent entrenaments i passant controls "amb molt bons resultats", segons assegura el seu entrenador Xavier Casimiro.
Aquest diumenge al vespre sortiran cap a la ciutat alemanya per poder realitzar els entrenaments lliures dilluns, i els específics per a sèniors dimarts i per a júniors dimecres abans no comenci la competició dijous.
A nivell individual, tant Medina com Font treballen amb l'objectiu d'aconseguir un around, o sigui, classificar-se per a la final general dels quatre aparells en categoria sènior i júnior, i assolir bones classificacions, també, en cadascuna de les disciplines.
A nivell d'equips, la selecció espanyola sènior disputa la competició amb la pressió afegida de la classificació per als Jocs Olímpics de París. No ser entre les dotze primeres seleccions suposaria la seva eliminació de la cursa olímpica, però des del combinat estatal es confia en classificar-se per a la final (entre els 8 primers).
A nivell júnior no existeix aquesta pressió per als Jocs Olímpics, però amb uns combinats que inclouen gimnastes molt joves, confien classificar-se per alguna final d'aparell i, així, tancar un bon campionat.
Lorena Medina i Laia Font, a punt per al Campionat d'Europa de Gimnàstica artística
Esports
Les gimnastes de l'Egiba porten dues setmanes concentrades a Madrid amb la selecció estatal i viatjaran a Múnich aquest diumenge al vespre
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
06 d’agost de 2022 a
les 09:02
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem executat el pla de partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78)
-
Esports
El Kids&Us Manresa ha volat cap a Grècia amb sis hores de retard
-
Esports
El Kids&Us Manresa comença la seva aventura europea a Salònica
-
Esports
Hugo Benítez, hospitalitzat per un pneumotòrax
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès brilla a la Copa Catalana de Ne Waza amb quatre medalles
