La triatleta manresana del Cube, Maite Marzo, ha revalidat aquest diumenge a Cardona el títol de campiona de Catalunya de triatló de Policies i Bombers. Marzo ja es va imposar en el campionat de 2016 i encadena, d'aquesta manera, dues victòries consecutives de la prova.
El triatló del Cardener s'ha iniciat al pantà de Sant Ponç, a on els triatletes han nedat una distància de 1.500m. A continuació han pedalat, amb un desnivell important, durant 38 km per arribar a Cardona. Un cop allà han corregut 10 km per poder finalitzar la prova.
Aquest esdeveniment esportiu, que ha estat organitzat pel Club Esportiu Mossos d'Esquadra, ha comptat amb la participació de 112 triatletes vinguts d'arreu de Catalunya i de l'estranger. La prova és puntuable per a la copa Copa Catalana de Triatló i forma part del calendari de competicions de la Federació Catalana de Triatló.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
09 de juliol de 2017 a
les 17:32
Actualitzat el
09 de juliol de 2017 a les
17:35
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
