La triatleta manresana del Cube, Maite Marzo, ha revalidat aquest diumenge a Cardona el títol de campiona de Catalunya de triatló de Policies i Bombers. Marzo ja es va imposar en el campionat de 2016 i encadena, d'aquesta manera, dues victòries consecutives de la prova.
El triatló del Cardener s'ha iniciat al pantà de Sant Ponç, a on els triatletes han nedat una distància de 1.500m. A continuació han pedalat, amb un desnivell important, durant 38 km per arribar a Cardona. Un cop allà han corregut 10 km per poder finalitzar la prova.
Aquest esdeveniment esportiu, que ha estat organitzat pel Club Esportiu Mossos d'Esquadra, ha comptat amb la participació de 112 triatletes vinguts d'arreu de Catalunya i de l'estranger. La prova és puntuable per a la copa Copa Catalana de Triatló i forma part del calendari de competicions de la Federació Catalana de Triatló.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2017 a les 17:32
Actualitzat el 09 de juliol de 2017 a les 17:35
Et pot interessar
-
Esports Dues benjamines del CE Manresa fitxen pel Barça i consoliden el bon moment del futbol femení al Congost
-
Esports Archange Izaw-Bolavie és el primer fitxatge del Baxi Manresa 2025-26
-
Esports Cardona impulsa la rehabilitació energètica del pavelló municipal
-
Esports Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família