La triatleta manresana del Cube, Maite Marzo, ha revalidat aquest diumenge a Cardona el títol de campiona de Catalunya de triatló de Policies i Bombers. Marzo ja es va imposar en el campionat de 2016 i encadena, d'aquesta manera, dues victòries consecutives de la prova.
El triatló del Cardener s'ha iniciat al pantà de Sant Ponç, a on els triatletes han nedat una distància de 1.500m. A continuació han pedalat, amb un desnivell important, durant 38 km per arribar a Cardona. Un cop allà han corregut 10 km per poder finalitzar la prova.
Aquest esdeveniment esportiu, que ha estat organitzat pel Club Esportiu Mossos d'Esquadra, ha comptat amb la participació de 112 triatletes vinguts d'arreu de Catalunya i de l'estranger. La prova és puntuable per a la copa Copa Catalana de Triatló i forma part del calendari de competicions de la Federació Catalana de Triatló.
ARA A PORTADA
-
4.500 veïns de Manresa podran acollir-se a la regularització administrativa impulsada per l'Estat Pere Fontanals
-
Manresa exigeix mesures urgents per a la línia R4 de Rodalies després del caos a la xarxa Pere Fontanals
-
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur Pere Fontanals
-
-
Publicat el
09 de juliol de 2017 a
les 17:32
Actualitzat el
09 de juliol de 2017 a les
17:35
Et pot interessar
-
Esports
L'Egiba busca mantenir l'hegemonia a la Lliga Iberdrola amb un equip renovat
-
Esports
L'Occident Manresa comença la Minicopa amb una clara derrota contra el Real Madrid (92-42)
-
Esports
Steinbergs, Olinde i Knudsen amplien el nombre d'internacionals del Baxi Manresa
-
Esports
Robirosa defensa el valor de la cultura en el periodisme esportiu a Manresa
-
Esports
El Baxi Manresa serà l'equip més representat a la selecció espanyola
-
Esports
Álex Reyes renova amb el Baxi Manresa fins el 2028
