El doble compromís que va afrontar el BAXI Manresa ha permès que dos dels seus jugadors formin part de Los Más. Les assistències han donat una nova alegria al Nou Congost. Però, sorprenentment, no ha estat Dani Pérez qui va repartir joc entre els seus companys. La lesió del base i la mala actuació de Jonathan Tabu van donar minuts a Makay Mason com a director de joc. El nord-americà ho va aprofitar per repartir 14 assistències contra el San Pablo Burgos. Dani Pérez, gràcies al tercer quart que va jugar dimarts passat contra l'UCAM Múrcia va fer els millors deu minuts de la setmana i també s'ha colat a aquest honorífic equip.
Pérez ha format part de Los Más quatre vegades més com a assistent. Guillem Jou i Scott Eatherton han estat distingits en el capítol rebotejador.
Makay Mason i Dani Pérez formen part de «Los Más»
Esports
Per primer cop, dos jugadors del BAXI Manresa formen part d'aquest quintetÂ
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
Publicat el
01 de febrer de 2021 a
les 19:18
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa coneix el calendari de l'Eurocup
-
Esports
El CB Castellet inicia una nova etapa a Copa Catalunya amb Marc Font a la banqueta
-
Esports
La divuitena edició del Campus Rafa Martínez clou amb la presència de prop de 350 participants
-
Esports
Junts Manresa portarà al ple una moció per recuperar el camp de futbol de Sant Pau
-
Esports
Óscar Gómez reforça l'atac del CE Manresa per al seu retorn a la Segona RFEF
-
Esports
Els Kids&Us Manresa ja coneix els seus rivals a l'Eurocup
