Manresa acollirà dos tornejos de bàsquet en el marc del Camí Ignasià
El proper cap de setmana 13 i 14 d'abril
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2019 a
les 23:20
Actualitzat el
10 d’abril de 2019 a les
23:23
Manresa acollirà aquest cap de setmana la primera edició de torneig del Camí Ignasià en les modalitats 3x3 i 5x5. A més, el 3x3 formarà part del circuit català d'aquesta especialitat que serà olímpica ben aviat.
El 3x3e es jugarà en categories infantil, cadet, júnior i sènior tant en nois com en noies. Les inscripcions valen 40 euros per equip i es poden efectuar fins aquest dijous a través d'aquest enllaç. Els partits es disputaran a la plaça Porxada i la plaça Sant Domènec.
I el 5x5 durarà dos dies. Entre el 13 i 14 d'abril els nois jugaran al complex del Vell Congost i les noies a l'Ateneu les Bases.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
El 3x3e es jugarà en categories infantil, cadet, júnior i sènior tant en nois com en noies. Les inscripcions valen 40 euros per equip i es poden efectuar fins aquest dijous a través d'aquest enllaç. Els partits es disputaran a la plaça Porxada i la plaça Sant Domènec.
I el 5x5 durarà dos dies. Entre el 13 i 14 d'abril els nois jugaran al complex del Vell Congost i les noies a l'Ateneu les Bases.
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
