L'inici del Mundialet intercultural aquest passat cap de setmana al Congost o del Torneig de vòlei platja a la plaça Major aquest dimarts són senyals inequívocs de l'arribada de l'estiu a Manresa. La capital del Bages desplega un programa d'activitats perquè tothom, però sobretot els més joves, no deixi de tenir entreteniment durant les caloroses jornades.
Aquest dimarts ha estat el torn de l'inici de les activitats de vòlei platja sobre el gruix de sorra que camions i grues van allisar a l'interior d'un quadrat de fustes just davant l'Ajuntament. Al matí, hi juguen nois i noies d’Òrbita Jove i altres casals d'estiu, i a la tarda s'hi disputa el XVII Torneig de vòlei platja de l’Estiu Jove amb dues-centes persones inscrites.
El proper dissabte la flamant nova regidora d'Infància i Joventut, Isabel Sánchez Pulido, lliurarà els premis als equips guanyadors. Un dia abans, el divendres, s'hi farà un tastet de vòlei per a joves a partir de 12 anys. Caldrà inscripció prèvia a aquest enllaç.
[noticia]109973[/noticia]
[noticia]110293[/noticia]
Manresa entra de ple a l'estiu
El Mundialet intercultural o el vòlei platja a la plaça Major en són senyals inequívocs
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 28 de juny de 2023 a les 00:58
Actualitzat el 28 de juny de 2023 a les 01:07
Et pot interessar
-
Esports Cardona impulsa la rehabilitació energètica del pavelló municipal
-
Esports Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells