La marxadora internacional de l'Avinent Manresa Mar Juérez ha establert un nou rècord absolut de l'entitat a l'aturar el cronòmetre en 21'50"5 en els 5.000 metres marxa del 4rt Gran Premi de marxa atlètica que s'ha disputat aquest dissabte a l'Estadi Municipal de la Bòbila de Gavà.
Juárez s'ha imposat amb molta autoritat en la prova absoluta millorant en quaranta segons el rècord que ella mateixa ostentava amb els 22'31'13 fets el juliol de 2018.
Així mateix, la marxadora santjoanenca de l'Avinent Manresa Núria Ballarín ha estat quarta sub18 amb 26'56"6 (mmp).
En la prova màster, el marxador manresà Guillem Pérez ha pujat al segon esglaó del podi amb un temps de 25'49"3.
Mar Juárez s'imposa al Gran Premi de marxa establint nou rècord de l'Avinent Manresa dels 5.000 metres
Esports
L'atleta del club manresà ha superat en 40 segons l'anterior millot marca que datava de 2018
ARA A PORTADA
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Societat El Consell Municipal de Solidaritat de Manresa condemna la violència i reclama serenor Pere Fontanals
-
Societat «Qui mata una persona, mata tota la humanitat»: la mesquita Al Fath clama contra el crim de Vilajosana Pere Fontanals
-
Societat L'últim adeu a Carles Vilajosana omple de dol i emoció el tanatori de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
20 de març de 2021 a
les 16:41
Actualitzat el
20 de març de 2021 a les
16:45
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Ripollet a l'últim segon després d'un bon partit
-
Esports
Obituari de Manuel Muñoz Pérez - 05/09/2026
-
Esports
El CE Manresa estrena la lliga de Segona RFEF aquest diumenge al camp de l'Arnedo
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Ripollet en el seu tercer test de pretemporada
-
Esports
La Ignasiana amplia la proposta amb una ruta de 200 quilòmetres des de Fraga
-
Esports
Lluís Riera: «Estem fent un treball de construir a poc a poc»
