Marc Garcia jugarà a La Bruixa d'Or la nova temporada

Publicat el 24 d’agost de 2014 a les 12:49
Marc Garcia arriba a Manresa cedit pel FC Barcelona. Foto: ACB

La Bruixa d'Or Manresa i el FC Barcelona han arribat a un acord per la cessió per una temporada de l'escorta Marc Garcia, que tornarà d'aquesta manera a la seva ciutat natal, i al club que va defensar abans d'arribar al conjunt blaugrana.
 
Marc Garcia Antonell (7 de març del 1996), jugarà cedit aquesta temporada a La Bruixa d'Or Manresa. Garcia és un escorta de 1,97m que arriba del FC Barcelona, on ha jugat les darreres tres temporades. En aquesta darrera temporada ha jugat al filial de la Lliga Adecco Or, on ha fet una mitjana d'11,4 punts per partit, 38,5% en llançaments triples, i 2,2 rebots per partit.
 
Marc Garcia s'incorporarà dilluns a la disciplina de La Bruixa d'Or Manresa.
 
Pere Romero, Director esportiu de La Bruixa d'Or Manresa, destaca de Garcia que "és un jugador de futur, manresà i bon coneixedor del club, que ve a créixer entre jugadors de la Lliga Endesa".