[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ko9Cu9OURYQ[/youtube]
Actuació de Marc Torras i Jaime Ponce | EGIBA
Aquest cap de setmana, el gimnasta de l'EGIBA el Marc Torras va participar a la Copa del Món de trampolí a Brescia, com a membre de la selecció espanyola absoluta. Va prendre part en trampolí individual i en sincronisme. Va ser en aquesta segona modalitat que va passar a la final fent parella amb el gimnasta Jaime Ponce, d'Albacete, amb la sisena millor nota de la fase preliminar. Es tracta d'una fita notable ja que és la primera final de categoria absoluta per a tots dos i a més Espanya no s'havia classificat per a cap final masculina en sincronisme en Copa del Món des de l'any 2010. A la final van millorar una plaça la classificació obtinguda en la fase preliminar, i van ser cinquens.
Torneig internacional per edats
Paral·lelament, es va disputar també a Brescia, un torneig internacional per edats, al qual hi van assistir, com a membres de la selecció catalana, Marina Chavarria i Robert Vilarasau. Chavarria va completar les dues rutines de la fase prèvia amb un molt bon nivell, de manera que es va classificar primera per a la final, amb un marge de dos punts respecte de la segona classificada i aconseguint superar els 90 punts totals, una marca molt alta per a la seva categoria. A la final, malauradament no va poder tenir el mateix rendiment que a la prèvia i un error al vuitè element va fer que es quedés fora del podi.
Vilarasau, en canvi, es va classificar cinquè per a la final, després d'una fase preliminar amb una petita incorrecció al final de la rutina lliure. A la final, en canvi, va aconseguir superar diversos dels seus rivals, amb un exercici molt bo i executat amb una correcció remarcable. D'aquesta manera, va aconseguir la medalla de plata de la seva categoria..
ARA A PORTADA
-
-
El govern de Manresa respon a Junts que el relleu generacional al comerç ja ho cobreix Reempresa Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa estudiarà crear un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors Pere Fontanals
-
-
L'alcalde de Manresa talla a Vox arran de no haver condemnat dos feminicidis: «Lliçons, les justes» Pere Fontanals
Publicat el 23 de juny de 2016 a les 19:45
Actualitzat el 23 de juny de 2016 a les 19:49
Et pot interessar
-
Esports
Sàmper es reuneix amb l'alcalde de Sallent per buscar alternatives a la planta d'ICL
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ens donarà molts ànims»
-
Esports
El Baxi Manresa fa un gran pas endavant a Wroclaw (90-96)
-
Esports
El CE Manresa visita l'Hospital Sant Joan de Déu i reparteix regals als infants ingressats
-
Esports
La Sant Silvestre Manresana arriba a la 14a edició amb gairebé totes les places exhaurides
-
Esports
El Baxi Manresa comença la seva reconstrucció a Wroclaw
