El triatleta del CN Manresa Mariano Méndez va finalitzar en cinquena posició dins la franja d'edat entre els 65 i 69 anys el Campionat d'Europa de Duatló que es va disputar a Bilbao amb la participació d'uns 1.100 esportistes.
El circuit tenia el seu epicentre a l'Arenal, on hi havia la meta, mentre que la sortida i l'àrea de transició eren al Museu Marítim. El recorregut passava per San Mamés, l'estadi de l'Athletic Club, el Museu Guggenheim, i el pont de Calatrava. A la cursa amb bici, el Monte Artxanda, un mirador únic des d'on albirar la ciutat, va mesurar les forces dels duatletes.
Mariano Méndez, del CN Manresa, cinquè en el seu grup d'edat al Campionat d'Europa de Duatló
Esports
La prova es va disputar a Bilbao amb la participació d'uns 1.100 esportistes
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
20 de setembre de 2022 a
les 23:18
Actualitzat el
20 de setembre de 2022 a les
23:31
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afrontarà a Gràcia el sisè partit de pretemporada contra l'Europa
-
Esports
El Kids&Us Manresa completa el protocol integral d'avaluació mèdica i funcional
-
Esports
El CE Manresa estrena el caseller de victòries amb un 2-0 contra el Vilanova
-
Esports
Martí Raurich guanya «El Somni» i farà pretemporada amb el Kids&Us Manresa
-
Esports
Laia Font afronta a Zagreb l'Europeu que obre el calendari cap al Mundial de Rotterdam
-
Esports
El Kids&Us Manresa començarà la Lliga Endesa a Bilbao i debutarà al Nou Congost contra el Breogán
