L'atleta de l'Avinent Manresa Marina Guerrero s'ha imposat aquest diumenge en la 24a edició del Cros Ciutat de Girona sobre una distància de 5.930 metres amb un temps de 20'33".
En la categoria màster, sobre 4.480 metres, les també atletes de l'Avinent Manresa Sara Beltran i Lídia Pons han quedat primera i tercera, amb uns temps de 17'41" i 19'01" respectivament.
[noticia]106319[/noticia]
[noticia]106320[/noticia]
Marina Guerrero s'imposa en la 24a edició del Cros Ciutat de Girona
En categoria màster, les també atletes de l'Avinent Manresa Sara Beltran i Lídia Pons han pujat al podi
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
-
Publicat el 13 de novembre de 2022 a les 21:41
Actualitzat el 13 de novembre de 2022 a les 21:46
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 planta cara al Barça Atlètic però cedeix al Nou Congost (81-89)
-
Esports
Sant Fruitós de Bages obre la temporada de la Copa Catalana Internacional de BTT
-
Esports
L'Occident Manresa jugarà la Minicopa contra Madrid, València i Màlaga
-
Esports
El CN Manresa Fibracat remunta a Barcelona i s'acosta al tercer lloc de la Lliga Catalana
-
Esports
Quatre medalles per al CTJBM a la Copa d'Espanya cadet de Judo celebrada al Vendrell
-
Esports
La Pirinaica recupera sensacions i guanya al Castellar (3-0)
