El Bàsquet Manresa i l'ala-pivot serbi Marko Lukovic han arribat a un acord per acabar la seva vinculació. El jugador de Belgrad deixa de ser jugador del BAXI Manresa després de disputar sis partits amb el Manresa en la present temporada.
El Bàsquet Manresa vol agrair la feina feta al jugador, i li desitja sort tant en la seva carrera esportiva com en la vida personal.
ARA A PORTADA
-
Estabilitzat l'incendi agrícola de Sant Fruitós després d'afectar camps prop de la C-25 Pere Fontanals
-
Navàs recorda Ahmad Khaled amb un minut de silenci després de la seva mort al Llobregat Pere Fontanals
-
El CE Manresa reactiva la conversió en SAE, aprova un pressupost de 750.000 euros i convoca eleccions Pere Fontanals
-
-
Els pressupostos del 2026 preveuen inversions clau en salut i infraestructures a la Catalunya Central Pere Fontanals
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 20:05
Actualitzat el
08 de gener de 2019 a les
22:08
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor acollirà 150 participants en una nova competició de cub Rubik aquest cap de setmana
-
Esports
Joan Garcia i Marc Pubill viuen des de la banqueta el debut d'Espanya al Mundial (0-0)
-
Esports
David Momoh renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Manresa obre les candidatures per a la 55a Nit de l'Esportista fins al 3 de juliol
-
Esports
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Esports
Roc Argemí s'imposa a la Copa Catalana de Kick-boxing en categoria júnior
