El migcampista manresà Martí Soler és l'onzè jugador que deixa la disciplina del CE Manresa segons ha informat el club a través de les xarxes socials. Soler, que va arribar del València B a principis de temporada ha disputat 23 partits de lliga i 45 minuts del partit de Copa contra l'Oviedo.
Martí Soler també deixa el CE Manresa
És l'onzè jugador que abandona la disciplina blanc-i-vermella
- Martí Soler també deixa el CE Manresa -
- CEM
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2024 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa femení segella la permanència a Divisió d'Honor amb una gran actuació
-
Esports
El Kids&Us Manresa repetirà presència a l'Eurocup
-
Esports
El Kids&Us Manresa oficialitza la marxa de Gustav Knudsen
-
Esports
El Mundialet tornarà al Congost el 20 de juny i s'allargarà fins al 25 de juliol
-
Esports
Matheus Teixeira continuarà al CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
