Martínez es mostra convençut que La Bruixa d'Or acabarà bé

Publicat el 28 de desembre de 2014 a les 00:51
Actualitzat el 28 de desembre de 2014 a les 00:54

Pedro Martínez durant el partit. Foto: J. Alberch


Orgullós. Així es pot definir l'estat d'ànim de Pedro Martínez a la sala de premsa. El tècnic volia una reacció dels seus jugadors després de la desfeta a Fuenlabrada i aquests ho han aconseguit folgadament. El bon inici de La Bruixa d'Or ha donat confiança a un equip que s'ha sustentat, entre d'altres, amb Roger Grimau. La defensa ha estat un altre dels arguments esgrimits per Martínez en la seva valoració. I el rebot, l'element més decisiu davant l'equip que més en captura en atac. La ment del tècnic ja està a Sevilla, rival del proper dimarts. Una derrota dels andalusos la matinal de diumenge per més de tres punts trauria La Bruixa d'Or del darrer lloc de la classificació. Aquest fet no amoïna Martínez que només valora aquest aspecte a la jornada 34. "Si seguim millorant, la classificació final serà bona", assenteix l'entrenador del conjunt manresà. L'esforç és el camí què el tècnic de La Bruixa d'Or creu que els conduirà a assolir el seu objectiu.

Diego Ocampo, entrenador de l'UCAM Múrcia, ha assenyalat el mal inici del seu equip com la clau que ha decidit l'enfrontament. L'11-0 inicial ha pesat com una llosa a l'equip visitant. "Malgrat ens hem posat dins el partit, mai ens hem acostat suficient", valorava el preparador visitant. La bona defensa del conjunt local i la diferència en el rebot han estat altres aspectes cabdals del joc que han influït de forma decisiva. Malgrat el bon inici de temporada, la copa del rei no és un objectiu per a l'UCAM Múrcia. "Nosaltres lluitem per ser millors cada dia i hem fet un pas enrere perquè hem jugat malament", ha sentenciat Ocampo.

La gran novetat en l'equip titular, Álex Hernández, era una persona feliç. A la zona mixta, el base murcià destacava el bon inici i la concentració del seu equip durant els quaranta minuts. "Hem sabut mantenir l'avantatge inicial i això ha estat clau. Hem jugat sempre en equip i això és sempre positiu", declarava el director de joc. Del seu partit personal, Hernández també n'estava satisfet després "d'uns dies que no estava a bon nivell. En sóc conscient. Però treballant i deixant-me ajudar pel cos tècnic i companys la temporada acabarà bé".