El 3r Mundial de Tir de carabina esportiva té un clar protagonisme del territori. La tiradora del Club Tir Precisió Manresa, Mercè Mas, s'ha proclamat subcampiona del món amb l'equip estatal aquest dijous a la tarda després de finalitzar la segona jornada de la competició. El conjunt italià ha guanyat la medalla d'or i França ha completat el podi del 3r World Rimfire Championship en la categoria d'equips.
La puntuació, al detall
L'equip espanyol, format per Mercè Mas, Francesc Jorba i Salvador Vila, ha aconseguit 4.459 punts, mentre que el conjunt francès (Stephane Gomel, Luc Brouquier i Paolo Maiuri) n'ha sumat 4.477. Itàlia, que comptava amb Giovanni Canzioneri, Santo Dibennardo i Emilio Pecora, ha obtingut els mateixos punts que l'equip estatal, però ha aconseguit menys dianes, fet que l'ha situat al tercer lloc final.
La competició individual, a partir de divendres
La competició continuarà aquest divendres i dissabte en sessions de matí i tarda en la modalitat individual. Un total de 73 tiradors representants de tretze països buscaran la medalla d'or. Els especialistes procedeixen d'Alemanya, Austràlia, Bèlgica, Eslovènia, França, Itàlia, Luxemburg, Sud Àfrica, Espanya, Holanda, Portugal, Gran Bretanya i Namíbia.
Accés gratuït
L'accés a les instal·lacions del Club Tir Precisió Manresa, entitat organitzadora del Mundial de carabina esportiva, és gratuït i obert al conjunt d'aficionats al polígon de Bufalvent de la capital del Bages.
Mercè Mas es proclama subcampiona del món de carabina esportiva
L'equip estatal, integrat per la tiradora del Club Tir Precisió Manresa i de Francesc Jorba i Salvador Vila, aconsegueix la medalla de plata per darrera de França
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juliol de 2018 a
les 17:49
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
